لوگو ماسکوم

مستربچ پلی اتیلن

مستربچ پلی اتیلن
عناوین صفحه

مستربچ پلی اتیلن چیست؟

مستربچ پلی اتیلن ازجمله محصولات و فرایند هایی می باشد که برای دوام و طول عمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پلیمر ها از جمله متریال هایی می باشند که به صورت گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می  گیرند. با استفاده از این محصولات می توان انواع وسایل را تولید نمود. یکی از مهم ترین محصولات که به وسیله پلی اتیلن ها ساخته می شود لوله ها می باشند.

اکثر محصولاتی که به وسیله این متریال تولید می شوند در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. این متریال ها در برابر نور فرا بنفش از خود ضعف نشان می دهند. می توان نور فرابنفش را به عنوان یکی از مخرب های بسیار قوی  این محصولات در نظر گرفت. قرار گرفتن پلی اتیلن در برابر نور  فرا بنفش و اکسیژن برای مدت زمان طولانی  باعث تخریب کامل خواهد شد. برای اینکه این محصولات را در برابر نور فرابنفش حفظ کنند از متریال های ترکیبی مختلفی استفاده می کند.

استفاده از رنگ دانه ها برای افزایش مقاومت بسیار رایج می باشد. اما این روش نیز نمی تواند مقاومت و دوام قابل قبولی را به وجود بیاورد. در این میان دوده را می توان به عنوان یک متریال بسیار عالی در نظر گرفت. با استفاده از دوده در ترکیب با پلی اتیلن می توان یک متریال بسیار مقاوم را به وجود آورد. در کمترین حالت با استفاده از 2 تا 3 درصد دوده در یک ترکیب می توان تا 15 برابر عملکرد بهتری را شاهد بود.

مستربچ پلی اتیلن-notrika-co.ir

اگر این درصد را با یک تناسب بسیار خوب مورد استفاده قرار دهید قطعا مستربچ پلی اتیلن بسیار باکیفیتی تولید خواهد شد. مستربچ پلی اتیلن دارای تنوع و کیفیت بسیار خوبی بوده و می  توان برای کاربرد های فراوانی از آن استفاده نمود. برای اینکه با مستربچ بیشتر آشنا شوید در ادامه روش مستربچ پلی اتیلن را برای شما شرح خواهیم داد.

روش تولید مستربچ پلی اتیلن

روش مستربچ به این شکل می باشد که ابتدا پلی اتیلن طبیعی و بدون دوده را تهیه می کند. در هنگام تولید هر نوع وسیله از جنس پلی اتیلن با استفاده از مستربچ های دوده مقدار مورد نیاز و مناسبی از دوده را اضافه می کنند. بنابراین می توان گفت که مستربچ ترکیبی از پلی  اتیلن حامل و درصد مشخصی از دوده می باشد. مستربچ پلی اتیلن می  تواند برای کاربرد های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از مستربچ می توانید به راحتی انواع محصولات را با درصد خلوص های مختلف تولید کنید. عمده تولیدات به وسیله مستربچ پلی اتیلن مربوط به لوله های خاصی می باشد. با استفاده از این لوله ها می توان در فضاهای باز نیز استفاده های گسترده ای را شاهد بود. طبق تعریفات عنوان شده می توان به این موضوع رسید که درصد کمی از مستربچ را دوده تشکیل می دهد.

مستربچ پلی اتیلن-notrika-co.ir

ترکیبات دیگری را نیز در مستربچ پلی اتیلن وجود دارد که به وسیله آن ها می توان کاربرد های بیشتری را مشاهده کرد. وجود موارد دیگر در ترکیبات مستربچ پلی  اتیلن بسیار مهم می  باشد. به عنوان مثال اگر رزین مورد استفاده در تولید انواع وسایل به مقدار کافی نباشد کیفیت به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. نقص در برخی از تولیدات مستربچ می تواند باعث ایجاد عملکرد بد و خرابی های زود هنگام شود. توجه به مواد اولیه در این محصولات بسیار مهم می باشد.

انواع پلیمر ها در برابر نور  فرابنفش خورشید چه در حضور و چه در غیاب اکسیژن دچار اکسایش و تخریب می شوند. کیفیت این محصولات به شدت در برابر نور خورشید کم شده و ضعف هایی را به نمایش می گذارند. استفاده از مستربچ پلی اتیلن می تواند بهترین راه حل برای رفع این مشکلات باشد.


برای خرید و استعلام قیمت مستربچ پت میتوانید:

ویژگی های مستربچ پلی اتیلن چیست ؟

مستربچ پلی اتیلن دارای تنوع بسیار بالا و خوبی می باشد. به صورت کلی مستربچ ترکیبی از پلی اتیلن با دانسیته های مختلف می باشد. این محصولات دارای درصد بالایی از پر کننده های معدنی یا آلی می باشند. مستربچ با استفاده از یک فرآیند مذاب ساخته می شود. فرایند مذاب با استفاده از اکسترودر هایدوپیچ یا نیدر تولید می شود. ویژگی های مستربچ پلی اتیلن به صورت گسترده ای وابستگی بالایی را به موارد بسیاری دارد. می توان از این موارد به ترکیب درصد افزودنی، پرکننده، بیس اولیه و مواد کمکی اشاره کرد. تمامی این موارد به صورت گسترده ای در کیفیت و کارایی مستربچ تاثیر گذار می باشند. از دیگر ویژگی های مستر بچ پلی اتیلن می توان به توانایی ارزان سازی قیمت اشاره کرد. این محصولات با بالا بردن کیفیت می توانند قیمت را نیز به صورت چشمگیری پایین بیاورند.

 از دیگر ویژگی های بسیار  بارز در این محصولات می توان به راحت سازی فرآیند ها اشاره کرد. مستربچ دارای تنوع بسیار بالایی بوده که هرکدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. تنوع موجود در مستربچ پلی اتیلن را می توان برای موارد مختلف مورد استفاده قرار داد. از انواع مستربچ می توان به مستربچ کربنات کلسیم، مستربچ های عامل دار، مستربچ های ضد حریق، مستربچ های رنگی و مستربچ های فرآیندی اشاره کرد. ویژگی های مستربچ پلی اتیلن به نوع فرمولاسیون و نحوه فرایند بستگی دارد. وابستگی به فرمولاسیون در آن محصولات باعث شده است تا دقت در کار بسیار بالا رود.

مستربچ از جمله موارد و محصولاتی می باشد که با درخواست مشتری و بر اساس پایه مورد استفاده در محصول نیز تولید گردد. این شخصی سازی در این محصولات می تواند جزو مزایای بسیار عالی باشد. یکی دیگر از ویژگی های مستربچ پلی اتیلن قابلیت استفاده در بیس های مختلف و گوناگون می باشد.

شرکت نوتریکا در زمینه انواع دیگر مستربچ مانند مستربچ رنگی، مستربچ کربنات کلسیم، پلی آمید و …. که برای دیدن همه ی محصولات میتوانید اینجا کلیک کنید ، نیز فعالیت میکند و همواره سعی کرده است با استفاده از تکنولوژی روز، انواع مستربچ را با بالاترین کیفیت تولید و خدمت شما عزیزان عرضه کند.

کاربرد مستربچ چیست؟

مستربچ‌ها با توجه به خواص مختلفی که دارند در موارد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صنعت پزشکی هم میتوان از کاربرد مستربچ بهره مند شد به طور مثال ، در ساخت تجهیزات و لوازم پزشکی از مستربچ‌های افزودنی استفاده می‌شود. این ماده چسبندگی موجود در پلاستیک را کاهش می‌دهد و باعث ایجاد لغزندگی در آن می‌شود. برای مثال برای تولید سرنگ‌ها از مستر بچ‌های لیز کننده استفاده می‌شود تا اصطکاکی که در سرنگ وجود دارد و حرکت آن را کند می‌کند را کاهش دهد.

از دیگر کاربرد مستربچ می‌توان به تولید فیلم‌های پلیمری اشاره کرد؛ که چسبندگی سطوح فیلم به وسیله masterbatch آنتی بلاک در آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. همچنین به منظور ایجاد شفافیت در ماده پلی پروپیلن از مستربچ‌های شفاف کننده استفاده می‌شود. مستربچ‌ها دارای نوعی افزودنی هستند که سازماندهی مولکولی آنها به صورتی است که باعث ایجاد شفافیت در محصول می‌شوند.

مستربچ - notrika-co.ir

کاربرد مستربچ در صنعت پلاستیک خیلی گسترده است؛ به طور مثال ، به منظور افزایش براقیت محصول و کاهش کدری آن و افزودن جلای بیشتر به محصول نیز از مستر بچ‌های روشن کننده نوری استفاده می‌شود. مستربچ‌های روشن کننده نوری در ساخت مصنوعات پلاستیکی و ظرفهای یکبار مصرف کاربرد زیادی دارند. به منظور  جلوگیری از تجمع  الکتریسیته ساکن و همچنین برای عدم جذب گرد و غبار در سطوح محصولات از انواع آنتی استاتیک masterbatch استفاده می‌شود. برای بالا بردن مقاومت و پایداری مواد اولیه، از مستر بچ‌های آنتی اکسیدان استفاده می‌شود؛ زیرا پلیمرها نیز مانند سایر مواد صنعتی در برابر اکسیداسیون تخریب می‌شوند.

برای مثال به منظور جلوگیری از خراب شدن محصولات پلیمری به وسیله نور uv از پایدار کننده‌های نور یو وی استفاده می‌شود. پایدار کننده‌ها، باعث افزایش مقاومت محصولات در برابر اشعه ماورا بنفش می‌شوند و از رنگ پریدگی یا تغییر رنگ آن جلوگیری می‌کنند. به دلیل تنوع بسیار گسترده کاربرد مستربچ‌ ها از آن‌ها در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

محصولات پلاستیکی به خودی خود بی رنگ هستند به منظور افزودن رنگ به آنها از masterbatchهای رنگی استفاده می‌شود. مستربچ‌های رنگی نه تنها باعث تغییر رنگ نهایی محصولات پلاستیکی می‌شوند؛ بلکه می‌توانند باعث بهینه سازی آن نیز شوند و خواص آن را نیز اصلاح کنند. عناصر تشکیل دهنده مستربچ‌های رنگی، رنگدانه‌ها، پخش کننده‌ها، سازگار کننده‌ها و پلیمرهای حامل هستند.

در تولید این ماده، نسبت رنگدانه‌های پیگمنت‌ها به پلیمر بسیار بیشتر است. دو نوع مهم از مستربچ‌های رنگی، masterbatch رنگی پلی پروپیلن و مستربچ رنگی اتیلن است. به منظور ایجاد رنگ‌های مختلف می‌توان غلظت‌های متفاوت و مقادیر متفاوتی از این مواد را استفاده کرد. مستربچ سفید و مستربچ مشکی و دیگر رنگ‌ها از انواع مستر بچ‌های رنگی هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.

موارد استفاده مستربچ پلی اتیلن چیست ؟

مستربچ پلی اتیلن ترکیبی از پایه و بیس اتیلن به همراه کامپاند پلی اتیلن است که برای بالا بردن کیفیت از افزودنی هایی نیز استفاده می کنند.مستربچ پلی اتیلن بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف و به خصوص پلیمر دارد. با استفاده از این محصولات می توان به راحتی کیفیت و کارایی بالاتری از وسایل را شاهد بود. مستربچ با توجه به نوع و کیفیت بیس و پایه به کار گرفته شده مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به نوع بیس و پایه به کار گرفته شده می توان کاربرد ها و طراحی های بسیار متنوعی را مشاهده کرد. کاربرد های استفاده از مستربچ پلی اتیلن بسیار گسترده بوده و می توان در صنایع مختلف آن ها را به کار گرفت. از مستربچ ها در صنایع لوله، ورق، تزریق و فیلم به صورت گسترده ای  استفاده می کنند.

مستربچ پلی اتیلن-notrika-co.ir

مستربچ پلی اتیلن با توجه به افزودنی های موجود می توانند خواص مختلف را ایجاد کنند. درصد و نوع افزودنی های موجود می تواند باعث به وجود آمدن خواص و ویژگی های منحصر به فردی شود. در تولید باید به نوع به کارگیری مواد افزودنی نیز به صورت ویژه ای توجه شود. تمامی این موارد می توانند در نوع کاربرد مستربچ پلی اتیلن موثر باشند.

مستربچ رنگی، مستربچ های مالیک، مستربچ های معدنی، مستربچ های مقاوم در برابر حریق و … همگی می توانند برای موارد و تولیدات مختلف بسیار کاربردی باشند. مستربچ پلی اتیلن با داشتن مواد اولیه و بیس های مختلف می تواند برای کاربرد های بسیار گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این تنوع در مستربچ باعث شده است تا تولیدات بسیار با دوام و با کیفیت را شاهد باشیم. کاربرد های استفاده از مستربچ پلی اتیلن به این چند مورد خلاصه نشده و می توانید برای موارد و تولیدات گوناگون از آن ها استفاده کنید.

نکات مهم قبل از تهیه مستربچ پلی اتیلن

مستربچ پلی اتیلن درصد کمی از یک محصول را به خود اختصاص می دهد. باید در نظر داشته باشید که این درصد کم با استفاده درست و بجا می تواند بسیار موثر باشد. تاثیر مستقیم مستربچ پلی اتیلن بر کیفیت محصولات بسیار مشهود می باشد. هرچه درصد با تناسب بهتری به کار رود شاهد کیفیت بالاتر در محصولات تولیدی خواهید بود. در هر نوع محصولی شما باید ابتدا نوع مستربچ پلی اتیلن مورد نیاز خود را تهیه کنید. همین درصد موجود از مستربچ پلی اتیلن می تواند باعث ایجاد طول عمر های بسیار بالا در محصولات شود. برای اینکه بتوانید بهترین کیفیت را دریافت کنید باید ابتدا تنوع موجود در این محصولات را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از این محصولات در طول زمان می توانید به خوبی از آن ها استفاده کنید. قبل از تهیه مستربچ در انواع مختلف باید نکات بسیار زیادی را مورد توجه داشته باشید.

 این نکات مربوط به کیفیت، قیمت و حجم مواد مربوط می شود. کیفیت و قیمت در این محصولات را می توان از مهم ترین موارد قبل از تهیه در نظر گرفت. کیفیت این محصولات باید به گونه ای انتخاب شود تا باعث ضعف در محصول تولید نشود. هرچه کیفیت در محصول تولید بالاتر باشد می توان گفت که مستربچ پلی اتیلن مورد استفاده با کیفیت تر بوده است.

مستربچ پلی اتیلن-notrika-co.ir

در مستربچ پلی اتیلن این موارد همگی قابل آزمایش و تست می  باشند. بهتر است که قبل از تهیه این محصولات ابتدا آن ها را مورد آزمایش قرار دهید. مستربچ پلی اتیلن اغلب با مقدار بسیار بالایی خریداری و استفاده می شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد باید وسواس بالاتری را به خرج داد.

 مستربچ پلی اتیلن یک محصول کاملا مهندسی می باشد که باید با توجه به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. از لحاظ کمی و کیفی است که می تواند انتخاب های گسترده ای را انجام داد. باید قبل از تهیه این محصولات برند های معتبر و بسیاری را مد نظر داشته باشید. در هر نوع مستربچ پلی اتیلن می توانید ویژگی هایی را مشاهده کنید که برای شما کاربردی باشند.

قیمت مستربچ پلی اتیلن

مستربچ پلی اتیلن با توجه به تنوع موجود خود می تواند برای شما قیمت های گوناگونی را به وجود بیاورد. در این محصولات شما با توجه به نیاز خود می توانید از تنوع قیمتی نیز استفاده کنید.قیمت در این محصولات به عوامل و موارد بسیار زیادی وابسته می باشد. هرچه کیفیت مستربچ پلی اتیلن بالاتر باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. در قیمت گذاری این محصولات باید به موارد و نکات بسیار زیادی توجه داشته باشید.

مستربچ پلی اتیلن - notrika-co.ir

از مهم ترین موارد در تعیین قیمت مستربچ می توان به افزونه های موجود اشاره کرد. کیفیت افزونه ها باید به شکلی باشد که کیفیت در طول زمان به خوبی حفظ شود. قیمت در افزونه ها بسیار متنوع بوده و می توانید آن ها را از مجموعه های بسیاری تهیه کنید. برای قیمت گذاری بر روی مستربچ باید حتما نوع کیفیت دوده را نیز در نظر داشته باشید. میزان دوده مورد استفاده قرار گرفته در این محصولات بسیار با اهمیت می باشد.

هرچه دوده با کیفیت تر و درصد آن در مستربچ بالاتر باشد می توان کیفیت و قیمت بالاتری را نیز مشاهده نمود. قطعا باید در استفاده از مستربچ پلی اتیلن به تمامی این نکات توجه داشته تا بهترین قیمت را نیز دریافت کنید. تنوع قیمتی در این محصولات به گونه ای است که می توانید با انواع بودجه ها این محصولات را خریداری کنید. در قیمت گذاری مستربچ پلی اتیلن باید درصد خلوص بسیار مهم می باشد. بر اساس این درصد ها است که محصولات متنوعی را با قیمت های گوناگون تولید می کنند. باید در نظر داشته باشید که قیمت در این محصولات برای افراد بسیار مهم بوده و به آن بسیار توجه می کنند. برای اینکه بهترین کیفیت و قیمت را دریافت کنید باید به صورت ویژه از مشاوره های گوناگون استفاده کنید. اینکه چه انتظاری را از مستربچ دارید در قیمت گذاری بسیار تاثیر گذار می باشد.

خرید مستربچ پلی اتیلن

مستربچ پلی اتیلن با داشتن کاربرد و ویژگی های بسیار زیاد خود توانسته به خوبی برای افراد کاربردی باشد. بسیاری از تولیدی ها خرید این محصولات را برای افزایش بازدهی خود مورد استفاده قرار می دهند. خرید مستربچ پلی اتیلن را می توان به تمامی افراد و مجموعه هایی که کاربردهای آن را می دانند پیشنهاد داد. خرید این محصولات برای افراد مجموعه های مختلف می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشد. در خرید این محصولات باید به این موضوع توجه داشته باشید که یکنواختی در ذرات بسیار مهم می باشد. در خرید این محصولات ذرات بسیار مهم هستند و باید به اندازه و کیفیت آن ها بسیار توجه داشته باشید. در هنگام خرید مستربچ پلی اتیلن باید به فروشگاه و مجموعه های تولید بسیار توجه داشته باشید.

مستربچ پلی اتیلن-notrika-co.ir

هرچه کیفیت بالاتر باشد می توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. ویژگی های موجود در مستربچ پلی اتیلن باعث شده است تا خرید آن ها را با اطمینان بیشتری انجام دهید. خرید مستربچ پلی اتیلن را می توان به افراد بسیار زیادی پیشنهاد داد. اگر میخواهید محصولات باکیفیت و مقاومی را در اختیار داشته باشید باید از مستربچ پلی اتیلن استفاده کنید. مستربچ پلی اتیلن به صورت ویژه ای می تواند فروش محصولات و تولیدات متنوع را بالا ببرد. افرادی که از مستربچ استفاده میکنند در کمترین زمان ممکن بازدهی آن را مشاهده خواهند کرد. هر چه کیفیت بالاتر در محصولات خود را ایجاد کنید قطعا می توانید راحت تر فروش خود را انجام دهید. باید در هنگام خرید مستربچ پلی اتیلن به برند های موجود نیز توجه داشته باشید. قیمت بالا در هنگام خرید نمی تواند به عنوان یک شاخص بسیار خوب برای کیفیت محصولات باشد.

فروش مستربچ پلی اتیلن

به دلیل استفاده زیاد مستربچ، شرکت های متعددی در زمینه فروش مستربچ پلی اتیلن فعالیت میکنند؛ به همین دلیل اگر شما هم به دنبال خرید مستربچ پلی اتیلن هستید، باید یک شرکت با محصولات تولیدی با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه انتخاب کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

شرکت نوتریکا آمادگی فروش مستربچ پلی اتیلن با کیفیت و قیمت مناسب را به شما عزیزان دارد؛ تنها کافی است برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت با شماره های ما که در سایت موجود هست تماس حاصل کنید.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی می توانید به راحتی مستربچ پلی اتیلن را برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که استفاده از این محصولات برای ایجاد یک کیفیت برتر می تواند به شما برای درآمد بالاتر بسیار کمک کند. در مستربچ پلی اتیلن می توانید قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول مستربچ پلی اتیلن

روش مستربچ به این شکل می باشد که ابتدا پلی اتیلن طبیعی و بدون دوده را تهیه می کند. در هنگام تولید هر نوع وسیله از جنس پلی اتیلن با استفاده از مستربچ های دوده مقدار مورد نیاز و مناسبی از دوده را اضافه می کنند. بنابراین می توان گفت که مستربچ ترکیبی از پلی  اتیلن حامل و درصد مشخصی از دوده می باشد.

مستربچ پلی اتیلن بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف و به خصوص پلیمر دارد. با استفاده از این محصولات می توان به راحتی کیفیت و کارایی بالاتری از وسایل را شاهد بود.

از مستربچ ها در صنایع لوله، ورق، تزریق و فیلم به صورت گسترده ای  استفاده می کنند.